Acte necesare la înscriere

Publicat in rest, Susţinere licenţă

Dosarele de înscriere la examenul de licenţă trebuie să conţină:

  • cerere tip de înscriere;
  • diplomă de bacalaureat şi foaia matricolă (pentru diplomele însoţite de foaie matricolă) sau diplomă echivalentă acesteia în original;
  • certificatul de naştere în copie conformă cu originalul* sau în copie legalizată;
  • copie după cartea de identitate;
  • două fotografii tip buletin de identitate;
  • atestat de competenţă lingvistică;
  • lucrarea de licenţă + CD, însoţită de acceptul coordonatorului ştiinţific;
  • dovada achitării taxei de înscriere (dacă este cazul);
  • adeverinţă eliberată de instituţia de învăţământ superior absolvită, pentru candidaţii care provin de la alte universităţi;
  • suplimentul la diplomă în 2 exemplare originale după modelul dat de Ministerul Educaţiei Naţionale, pentru absolvenţii proveniţi de la alte instituţii de învăţământ superior;
  • acordul coordonatorului
  • declaraţie – antropologie, sociologie, resurse umane
  • cererea absolventului (asistență socială)
  • raportul printat şi semnat al verificării antiplagiat a propriei lucrări de licenţă, folosind un soft destinat detectării plagiatului – specializarea asistenţă socială

* Din componența dosarului de examen, conform O.U.G. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, se elimină cerința de depunere a copiilor legalizate ale documentelor, înlocuindu-le cu certificarea conformității cu originalul, de către persoana care are atribuții desemnate în acest sens.