Actele necesare cererii de bursă socială se pot încărca pe platforma https://burse.inscrieri.ubbcluj.ro în perioada 21 februarie – 11 martie 2022 (în 11 martie până la ora 16:00).
Aceste acte sunt pe 3 luni şi anume: OCTOMBRIE 2021, NOIEMBRIE 2021, DECEMBRIE 2021
Actele sunt pe numele părinţilor, în funcţie de situaţia fiecărui student în parte.
- Adeverinţe cu salariul NET pe cele 3 luni
- Cupoane de pensie pe cele 3 luni
- Adeverinţă cu venitul agricol ( NU cât teren, ci în LEI efectiv/an)
- Adeverinţă de la Administraţia Financiară că nu/da cu venitul impozabil, fiecare membru adult din familie (pe anul 2021)
- Adeverinţe de ELEV/STUDENT de la fraţi/surori
- Declaraţie pe proprie răspundere legalizată la un notar public – PENTRU PĂRINŢII CARE NU AU NICI UN FEL DE VENITURI
- Copie xerox după certificatul de deces (dacă e cazul)
- Cărţi de identitate – copie xerox la toţi membri din familie
- Certificate de naştere – copie xerox petru TOȚI copiii din familie
- Cerere TIP – Anexa 7
- Declaraţie TIP – Anexa 8
- Pentru bursă socială pe caz MEDICAL – CERTIFICAT MEDICAL/SCRISOARE MEDICALĂ de la medicul specialist cu diagnosticul în categoriile de boli din art.14, alin.3, pct.2, din Regulament (NU DE LA MEDICUL DE FAMILIE, NU ADEVERINȚĂ MEDICALĂ)
- Copie xerox după Certificat de încadrare în grad de handicap permanent grav sau accentuat.
- Anchetă socială eliberată de primărie (dacă venitul este 0)
- Alte acte după caz.
Venitul mediu net pe membru de familie care se va lua în considerare pentru perioada octombrie – decembrie 2021 este 1.386 lei.