Facultatea de Sociologie și Asistență Socială anunță scoaterea la concurs a 2 gradații de merit pentru personalul didactic auxiliar al FSAS. Concursul este organizat în baza Metodologiei Cadru de Acordare a Gradațiilor de Merit aprobată prin Hotărârea Senatului UBB nr 15483 din 19.10.2021 (https://senat.ubbcluj.ro/wp-content/uploads/2020/10/Metodologie-acordare-gradatii-merit.pdf) și în baza Metodologiei proprii FSAS de Acordare a Gradațiilor de Merit avizată de CF FSAS în data de 17.09.2024.
A. Condițiile de participare
(1) La concursul organizat în vederea acordării gradațiilor de merit poate participa personalul didactic și didactic auxiliar care îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) ocupă o funcție didactică sau didactică auxiliară în baza unui contract individual de muncă (CIM) pe durată nedeterminată, cu normă întreagă, cu funcția de bază în Universitate;
b) are o vechime în instituție, într-o funcție didactică sau didactică auxiliară (în baza unui CIM), de cel puțin 3 ani;
c) a obținut la evaluările de către conducere, conform procedurilor operaționale de evaluare a activității profesionale, pe ultimii 3 ani, calificativul cel puțin „foarte bine”;
d) nu a fost sancționat disciplinar, exceptând situația în care sancțiunea a fost radiată potrivit legii;
(2) Personalul didactic și didactic auxiliar care a beneficiat de gradația de merit poate participa din nou la concurs.
B. Perioada de înscriere la concurs
Perioada de înscriere la concurs este 27 septembrie – 2 octombrie 2024
C. Documentele necesare pentru înscriere
Dosarul de concurs al candidatului trebuie să cuprindă următoarele documente, semnate de către candidat (în original și scanate ulterior):
a) cererea de înscriere la concurs (Anexa 1);
b) CV-ul în format Europass;
c) fișa de autoevaluare, pe ultimii 5 ani universitari (Anexa 2.2. pentru personalul didactic auxiliar);
d) declarația pe propria răspundere privind faptul că informațiile se referă la propria activitate desfășurată în UBB și corespund adevărului (Anexa 3);
D. Locul (adresa electronică) și intervalul orar în care se depune dosarul de concurs
Dosarele complete vor fi trimise la adresa anca.borz@ubbcluj.ro între 27 septembrie, ora 8:00 și 2 octombrie orele 20.
E. Criteriile de evaluare
Criteriile de evaluare (alături de indicatori și punctajele maxime aferente) sunt cele regăsite în Anexa 5.2 (respectiv Anexa 2.2) a Metodologiei FSAS de acordare a gradațiilor de merit:
Criteriul I: Volumul, complexitatea și responsabilitatea activității desfășurate
Criteriul II: Capacitatea organizatorică
Criteriul III: Capacitatea de a identifica, analiza și soluționa problemele
Criteriul IV: Inițiativa și creativitatea
Criteriul V: Preocuparea pentru autoperfecționare
Criteriul VI: Munca în echipă
F. Componența comisiei de evaluare
Conform Deciziei Rectorului nr 14.114/23.09.2021
Comisia de evaluare a dosarelor de concurs are următoarea componență:
Membri titulari
Lector dr. Anca Simionca, decan
Lector dr. Adriana Teodorescu, prodecan
Lector dr. Eva Laszlo, director departament SAS LM
Membri supleanți
Conf dr Cristina Baciu
Lector dr. Ionut Foldes
Comisia de contestație are următoarea componență
Membri titulari:
Prof. dr. Valer Veres, prodecan
Lector dr. Cristina Raț, membră CF FSAS
Conf. Dr. Paul Teodor Hărăguș, membru CF FSAS
Membri supleanți
Lector dr. Cristian Pop, membru CF FSAS
Lector dr. Florina Pop , membră CF FSAS
G. Data afișării rezultatelor evaluării
Rezultatele vor fi afișate în 4 octombrie 2024
H. Perioada de contestații
Depunerea contestațiilor se poate face între 7 și 8 octombrie 2024.
I. Locul și intervalul orar în care se depun contestațiile
Contestațiile vor fi trimise la adresa anca.borz@ubbcluj.ro între 7 octombrie, ora 8:00 și 8 octombrie orele 16
J. Data afișării rezultatelor finale.
Rezultatele finale vor fi afișate în 9 octombrie 2024
Anunț afișat azi, 23 septembrie 2024, orele 15: 45