Sala 7

Ghid de utilizareRezervare salăContact
Informații utile
  • Programul sălii este de luni până vineri, între orele 08 – 20.
  • Sala are o capacitate de aproximativ 15 locuri
  • Listă obiecte inventar: 3 calculatoare, 1 imprimantă, 1 videoproiector, bibliotecă, 4 birouri cu scaune directoriale și masă și scaune pentru activități comune
Ce poți să organizezi în sala 7
  • Evenimente studențești cu număr restrâns de invitați
  • Întâlniri pentru organizarea de evenimente studențești
  • Întâlniri de lucru pentru realizarea proiectelor de cercetare din cadrul facultății
  • Ședințe de lucru ale asociației de studenți
  • Seri tematice de interes pentru grupul tău de colegi
Ce ne așteptăm de la tine
  • Să îți faci programare pentru utilizarea sălii cu minim 24 de ore înainte
  • Să fii responsabil cu aparatura pusă la dispoziție
  • Să păstrezi sala curată
  • Să nu folosești imprimanta în interes personal
  • Să te asiguri că obiectele de inventar rămân în sală
  • Să te simți bine și să te bucuri de acest spațiu 🙂

 

Pentru rezervarea sălii trimite un email cu cel puțin 24 de ore înainte către veronica.savu@ubbcluj.ro în care să specifici:

  • Numele și prenumele tău
  • Specializarea și anul de studiu
  • Tipul de activitate pe care vrei să o desfășori
  • Data, ora și durata activității
  • Numărul de persoane care vor participa la activitate

Cu confirmarea rezervării vei ridica cheia de la poartă la data și ora solicitate, iar la finalul activității vei returna cheia la poartă.

Dr. Veronica Savu
Student officer
veronica.savu@ubbcluj.ro
Dr. Ionuț Foldes
Lector universitar
ionut.foldes@ubbcluj.ro