Facultate
Caută
Close this search box.

Cosmin Ghețău

Bio:

Ghețău Cosmin deține un doctorat în sociologie cu o teză axată pe dinamica formării prieteniilor în jocurile video. În prezent, lector universitar în cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială, unde este titularul disciplinelor Psihologie Socială și Copiii și noile tehnologii. De asemenea, implicat în cercetare, concentrându-se în special pe investigarea efectelor mediului digital asupra adolescenților și tinerilor.


Curriculum vitae

Adresă:
Birou:
Email:

Publicații

Cărți publicate în edituri recunoscute:


Ghețău, C. (2024). Relațiile sociale din jocurile video: capitalul social și jocurile video. Presa Universitară Clujeană.

Ghețău, C. (2023). Psihologie Socială și Media. Presa Universitară Clujeană.


Lucrări indexate ISI/BDI:


Sârbu, E. A., Iovu, M. B., Lazăr, F., & Ghețău, C. (2024). Screen Time Exposure and the Development of Internalizing and Externalizing Problems in a Sample of Romanian Urban Highschoolers. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 15(1), 59-73.

Bărbuță, A., Ghețău, C., & Iovu, M. B. (2023). Digital technology and family dynamics: The 3Rs conceptual model regarding the acceptance and use of digital technology in everyday family routines. Intersections. East European Journal of Society and Politics, 9(1), 120-144.

Ghețău, C., Rusu, D. O., & Delcea, C. (2022). Girls Playing Video Games and Their Dedication Towards Games. Rom J Leg Med, 30, 297-301.

Ghețău, C., & Iovu, M. B. (2021). ‘I Hear You’: Effects of Voice Communication on the Social Capital of Gamers. Romanian Journal of Communication and Public Relations, 23(2), 45-56.

Ghețău, C. (2022). Measuring Video Game Dedication: The Development and Validation of Casual Hardcore Assortment Scale. Journal of Media Research, 15(42), 80-90.

Ghețău, C. (2022). Eyes on the Screen: Video Game Pathological Usage Symptoms and Time Spent Playing. Social Work Review/Revista de Asistenta Sociala, 21(3), 81-89.

Bărbuţă, A., Roth, M., & Gheţău, C. (2022). Family Dynamics During the Covid-19 Pandemic: Mediating Children’s Access to Digital Technologies. Revista Romana de Sociologie.

Ghețău, C. (2021). Voice Communication Usage Among Video Game Players and Its Effects on Users Perceived Anonymity. Journal of Media Research, 14(39), 93-101.

Ghețău, C., & Roth, M. (2021). Children as Valuable Partners in Research Projects into New Technologies Show Cards Approach in Children Research. Social Work Review/Revista de Asistenta Sociala, 53-59.

Gheţău, C., & Hărăguş, P. T. (2020). Young Gamers: Their Motivation Behind the Play, Involvement and Time Spent in Video Games. Social Work Review/Revista de Asistenta Sociala, (4).

Gheţău, C., & Hărăguş, P. T. (2020). Alternative Music Preference and Youth Engagement in Risky Behaviors (Romania). Social Work Review/Revista de Asistenta Sociala, (3).

 

Rapoarte/alte lucrări publicate:

 

Ayllón, S., Barbovschi, M., Casamassima, G., Drossel, K., Eickelmann, B., Ghețău, C., … & Teidla-Kunitsõn, G. (2020). ICT usage across Europe: A literature review and an overview of existing data.

Barbuta, A.; Ghetau, C.; Mitroi, C; Peter, E.; Roth, M. (2022). Case Study Romania. In Kapella, O., & Sisask, M. (2021). Country reports presenting the findings from the four case studies.

 

Accessibility Toolbar

Facultatea de Sociologie și Asistență Socială