Candidații admiși la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială vor prezenta la secretariat în zilele lucrătoare, între orele 9-14, documentele în original după cum urmează :
- 19-30 august 2024 – candidații admiși la BUGET în sesiunea IULIE 2024
- 16-19 septembrie 2024 – candidații admiși la BUGET în sesiunea SEPTEMBRIE 2024
Candidații admiși la nivel LICENȚĂ vor prezenta următoarele documente în original :
- Diploma de bacalaureat sau diploma/atestat/adeverință echivalentă acesteia
- Foaia matricolă de la liceu
- Adeverința medicală
- Două poze tip buletin
Candidații admiși la nivel MASTER vor prezenta următoarele documente în original :
- Diploma de licență sau diploma/atestat/adeverință echivalentă acesteia/Adeverința de licență
- Suplimentul la diploma de licență/ situație școlară nivel licență
- Diploma de bacalaureat sau diploma/atestat/adeverință echivalentă acesteia
- Foaia matricolă de la liceu
- Adeverința medicală
- Două poze tip buletin
În cazul în care doriți să vă retrageți de la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, vă rugăm ca până la data de 31 august 2024 să trimiteți o cerere de retragere la adresa secretariat.socasis@ubbcluj.ro, cerere care să cuprindă numele și prenumele candidatului, numărul legitimației și programul de studiu la care ați fost admis.
La Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, confirmarea locului bugetat se face prin încărcarea contractului de școlarizare pe platformă, etapă completată ulterior prin aducerea documentelor originale menționate mai sus la secretariat. Candidații care au încărcat pe platformă contract de școlarizare și ulterior nu mai doresc să ocupe locul (și nu aduc documentele în original ) sunt rugați să anunțe că renunță la locul ocupat până în data de 31 august 2024 trimițând o cerere de retragere pe adresa secretariat.socasis@ubbcluj.ro, cerere care să cuprindă numele și prenumele candidatului și programul de studiu la care ați fost admis.