Pot solicita restituirea taxei de ŞCOLARIZARE și de ADMITERE următoarele categorii de candidați:
- Candidaţii care în urma concursului de admitere, sesiunea iulie 2024 au fost redistribuiţi de pe un loc cu taxă pe un loc bugetat şi solicita restituirea taxei de scolarizare
- Candidatii care în urma concursului de admitere, sesiunea iulie 2024 au fost declarati admiși pe un loc cu taxă și solicită retragerea de pe locul cu taxă obținut la care au fost admiși. Acești candidați vor completa o cerere de retragere cat si o cerere de restituire a taxei de scolarizare.
- Candidatii care solicita restituirea taxei de inscriere la concursul de admitere (candidații care au achitat taxa de procesare și înscriere dublu, candidații care beneficiază de reducerea taxei de înscriere și au depus adeverință că un părinte este cadru didactic sau se incadreaza in alte categorii de reducere a taxei, dar au platit integral
Dacă un candidat se află în una din situaţiile de mai sus, procedura de restituire a taxelor este următoarea:
- Cerere de restituire a taxei
- Cerere de retragere
- Copie a documentului de plată din platforma de înscriere (RRN-ul sau ordinul de plată, sau extras de cont)
- Contul IBAN al candidatului (document oficial, scanat) sau cel din care s-a facut plata. NU se acceptă contul IBAN scris de mână.
- Copie scanată după cartea de identitate.
Cererile se vor centraliza și se vor înainta catre Serviciul Financiar al UBB pentru a se putea opera restituirile în contul candidatului.
Perioada de depunere a cererilor este: 19.08.2024-30.08.2024, la adresa de email: admitere.socasis@ubbcluj.ro