Număr de credite: 7
Cod: ALR1602
Predare: curs 2h, seminar 2h
Limba de predare: Română
Tip: curs principal, semestrul 6, licență, Sociologie, Resurse umane
Curs
Seminar
Bibliografie obligatorie:
James Curran, David Hesmondhalgh (eds.), Media and Society, Bloomsbury Academic,2019
Dan Chiribucă, Communication:theories, frameworks and processes, Eikon, 2013
Denis McQuail, Mark Deuze, McQuail’s Media and Mass Communication Theory, Sage, 2020
John Fiske, Introducere în ştiinţele comunicării, Polirom, 2003
Manuel Castells, Communication power, Oxford University Press, 2009
Robert S. Fotner, P. Mark Fackler, The Handbook of Media and Mass Communication Theory, Willey Blackwell, 2014
Simon Lindgren, Digital Media and Society, Sage, 2021
Curs (60%)
Evaluare continuă
Examen scris
Seminar (40%)
Evaluare continuă
Colocviu
Obiectivul general al disciplinei
Familiarizarea studenţilor cu principalele paradigme utilizate la ora actuală în analiza comunicării, a comunicării de masă și mass media
Obiectivele specifice
Dezvoltarea capacității de a utiliza concepte, teorii, paradigme și metodologii specifice disciplinei în contexte aplicate.
Dezvoltarea capacității de a analiza și evalua strategii și procese de comunicare ce au loc în mediul social real
Dezvoltarea capacității de a elabora proiecte de cercetare și intervenție în domeniul comunicării și mass-media

Acest curs se studiază în următoarele programe: